Wednesday, November 18, 2015

DRESSing Autumn! ;)

Fotos/pics by:@chuckrazz


Me parece que no hay nada más cómodo y relajado como lo es un mini vestido, suelto y de una tela deliciosa, justo como este vestido.  Donde vivo, parece que aún seguimos en pleno verano pero con vientos un poco más fríos, por lo que este tipo de vestidos me resultan deliciosos de llevar a todas a partes y precisamente use este vestido para una tarde de boliche, amigos y risas implacables! :D Por cierto, muchas gracias por todos los comentarios que me dejan, en verdad los veo todos! MUCHAS GRACIAS POR PASARSE POR AQUÍ.
I think there is nothing more comfortable and relaxed as a mini dress, loose and with a delicious fabric, just like this dress. Where I live, it seems that we are still in summer but with a little cold winds, so I find delicious this kind of dresses to use  everywhere as I did at a evening of bowling, friends and so much fun! : D By the way, thank you very much for all the comments you left me, I see them all! THANK YOU FOR PASSING BY.
Je pense que le plus confortable et détendu est un mini-robe, bouffant et d'un chiffon délicieux, tout comme cette robe. Dans le lieu où je vis, il semble que nous sommes encore en été, mais avec un peu de vent froid, donc je trouve délicieuse ce genre de robes à utiliser partout comme je l'ai fait lors d'une soirée de jack, des amis et beaucoup de plaisir! : D En passant, je vous remercie beaucoup pour tous les commentaires, je les vois tous! MERCI POUR passant par ici.
 













 Dress: Forever21 
Purse: Coach 
Necklace: Sfera 
Shoes: Agacci

3 comments:

  1. You have a lovely dress :)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. You look gorgeous in that lovely dress.
    xoxo
    Ramona

    http://ramona-strikeapose.blogspot.ie

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...